Mijn eerste reis - Reisverslagen van Marieke Weering - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Marieke Weering - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Eindelijk gaat mijn droom dan uitkomen! Ik ga wonen en werken in het buitenland. 3 september vlieg ik naar Canada om daar mijn droom uit te laten komen, door te gaan werken als au pair bij een super leuk gezin. Het gezin bestaat uit vader Shawn, moeder Sonia, zoon Cole en twee dochters Cassidy (Cassie) en Claire en ze wonen in Milton, Ontario.

Recente Reisverslagen:

15 September 2017

Home sweet home

01 Augustus 2017

Het einde is in zicht

06 Juli 2017

Canada Day

13 Juni 2017

Onvergetelijke momenten

09 Mei 2017

Een maand met een Nederlands tintje
Marieke

Hier kun je al mijn belevenissen als au pair in Canada gaan volgen.

Actief sinds 19 Juni 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 96675

Voorgaande reizen:

03 September 2016 - 30 Augustus 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: